Algemeen

IJsclub 's-Heerenbroek Veecaten is een ijsvereniging met een historie die terug gaat tot de begin jaren van 20e eeuw. Gelegen in het dorp 's-Heerenbroek onder de rook van Zwolle beschikt de ijsvereniging beschikt over een eigen 400 meter natuurijsbaan. Op de ijsbaan is er tevens de mogelijkheid tot het organiseren van kortebaanwedstrijden (160 meter).

De ijsbaan wordt vooral gebruikt door de plaatselijke schaatstallenten en krabbelaars die hun eerste rondjes willen maken, maar er komt ook steeds meer belangstelling vanuit de Zwolse nieuwbouwwijk Stadshagen. Iedereen die last krijgt van de schaatskoorts is dus van harte welkom om in 's-Heerenbroek te komen schaatsen.

Openingstijden

Bij voldoende ijsdikte wordt de baan geopend. Als de ijsbaan geopend wordt zal dit gemeldt worden in de nieuwsberichten van deze website. De ijsbaan blijft geopend todat er op de website gemeldt wordt dat deze gesloten is. Houd dus de website in de gaten zodat u geen ijsdag zult missen of voor een gesloten ijsbaan komt te staan.

In onderstaand schema vindt u de openingstijden van het clubgebouw. In de avonduren wordt de ijsbaan verlicht, hiervoor gelden dezelfde tijden als de opening van het clubgebouw.

dag morgen middag avond
maandag t/m vrijdag Gesloten 13:30 - 17:00 19:00 - 21:30
zaterdag 10:00 - 12:00 13:30 - 17:00 19:00 - 21:30
zondag Gesloten

Opgelet:op zondag kunt u overdag wel schaatsen maar clubgebouw blijft gesloten!
In de schoolvakanties en op feestdagen kan van dit tijdschema afgeweken worden.

Tarieven

De toegang voor leden is gratis. Niet leden kunnen aan de baan lid worden.

Er zijn ook dagdeel kaarten beschikbaar waarmee een dagdeel vrij geschaats kan worden.
De kosten voor een dagdeelkaart bedraagd 2,- euro voor volwassenen (15 jaar en ouder).
Voor kinderen 1,- euro

Clubgebouw

Weersverwachting

Locatie