IJsclubbestuur uit zomerslaap

De eerste vorst aan de grond van dit seizoen is inmiddels al weer geweest. Vannacht gaat de tijd weer een uurtje terug, dus we kunnen zeggen dat het winterseizoen weer gaat beginnen. De vogels die het in Nederland te koud vinden hebben hun vleugels gepakt en zijn op vakantie naar het warme zuiden. Voor het ijsclubbestuur van IJsclub ’s-Heerenbroek Veecaten is dat het teken om weer uit de “zomerslaap” te komen. Om deze winter de ijzers weer onder te kunnen binden is men begonnen om het ijsclubterrein weer in gereedheid te brengen. De dijkjes rond de ijsbaan zijn gemaaid en de (milieu)vriendelijke grasmaaiers zijn net als voorgaande jaren weer van de partij om het gras op de baan wat korter te maken

schaapjes

Dit jaar heeft het bestuur er voor gekozen om het terrein wat op te knappen. De strook voor het clubgebouw en het pad vanaf de weg lagen er niet al te best meer bij en dus reden voor een opknapbeurt. De bestrating is er opnieuw gelegd en de grasstroken naast het pad zijn vervangen door puingranulaat. Met behulp van het materieel van Loonbedrijf Bastiaan en Van Ittersum Groenvoorziening is het bestuur druk om u een mooie accommodatie te kunnen bieden.

Straten

Kraan Loonbedrijf Bastiaan

onderhoud 2011

Onderhoud Accomodatie

Trapje

klaar

Binnenkort zullen de bestuursleden weer langskomen voor de jaarlijkse contributie en zal de jaarlijkse ledenvergadering plaats vinden. Houd de agenda in de gaten!

Het zal nog zeker een klein maandje duren voordat de baan onder gaat, maar we hopen alvast op weer een mooie winter met veel ijsdagen.

Het bestuur,
IJsclub ’s-Heerenbroek Veecaten