Uitslagen Marathon

Donderdagavond 8 januari is er een marathon voor dames en heren verreden. Er werd gestart in 1 grote groep heren en dames gemenkt. Vanaf de start was het gelijk volle bak voor de heren. Bij het uitrijden van de eerste bocht was het eerste treintje gevormd, wie niet in de 'schaats' zat had eingelijk de wedstrijd al verloren. Bij de dames viel het al snel uit elkaar. De haas van de avond was Aart Kroeze, hij ging gelijk voorop het treintje om die plaats voor een groot aantal ronden niet af te staan. Door een onfortuinlijke valpartij moest helaas Bert IJssel de wedstrijd verlaten welke afgelopen zaterdag nog hoge ogen gooide bij de leden wedstrijd. Na tien rondes werd in elke ronde de laatste schaatser uit de wedstrijd gehaald todat er één deelnamer overbleef. Bij de dames werd de wedstrijd gewonnen door Klazien ten Hove bij de heren werd ondanks een valpartij de eerste prijs gewonnen door Marien Pelleboer.

Dames Heren
1 Klazien ten Hove Marien Pelleboer